close

e年所有既野都過得好快 快到連自己都唔信 又一年喇!

暑假都完埋喇 我仲有好多野都未做 就完喇! 仲未去長洲玩同食 淨係去左2個Camp

成個暑假就係做左好小野... ...

e年我唔想過得唔開心 我要開開心心咁過e一年!! 頂.我真係愈來愈唔鐘意e個屋企.

好討厭 很令人反感 因為屋企有大話精係到:-( 成日都賴皮 正賴皮西:o)  我想快d成年!!唔鐘意俾人管住晒既感覺:-(!!

>>

今日反學掉左位 個位置 我幾滿意:-) 因為之前同班既都係左近><!

但係e邊既女訓導就...俾我既感覺 一定唔可以衰係佢手上  個訓導真係好on__ /0\ help me~_~

hehehexd 不過個鄧sir真係好鬼死搞笑:-D

有個同學仔"痴"學生相用多左白膠漿 佢就話個同學仔:你知唔知白膠漿用咩做嫁?係用石油做嫁 你知唔知石油好珍貴嫁!??

我聽到真係笑左 鄧sir知我地係到笑就叫我地唔好笑 我地仲笑得更加大聲:o) 因為真係好好笑 宜家諗番起都仲笑緊:b

>>

快樂我不是常常能擁有;請不要把我唯一的也將它帶走。

arrow
arrow
    全站熱搜

    JoyChan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()