close

死喇死喇!聽日就係音樂劇喇!好緊張呀,好驚呀,好驚d fd 放我飛機。希望聽日有我地cell有70人返到喇!咁就全部人又會多左姚喇:-D 仲有1件事就係,希望我今晚可以訓到!!!我連續4晚都眼光光到天光先訓到:-( 天呀!再係咁樣我真係會死嫁!聽日仲要8:30返到去,救命呀,就死喇,仲要撐埋聽日呀 點頂呀?大佬:s


又要準備去camp既野喇,11號起行去長洲去到13號先出返來><! 退修長洲camp,你要等我呀,

>>
再大鬧情緒  誰也不允許  還能憑甚麼找伴侶;
糊塗得很可愛 沒錯  但笨得給踩碎 傻女,


IMG_0248_副本.jpg  。

arrow
arrow
    全站熱搜

    JoyChan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()